21 Jun, 2011

Pertama kali sambut hari Ibu & Bapa...

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
apa cer.....

Pertama kali aku sambut hari ibu(walaupun dah lepas, bzz xdan nak update rituh)dengan rasa bahgianya mempunyai anak..... Oopssss bukan anak ok tp Anak2... ngeh3...
LAaaaa............. betul pa.... kan anak aku twin.... lupalah tuh...heheheh xsangka leh jadik seorg mama maser muda nie..... tp syukur sgt.... deorg bangga jadik anak2 mama yg rock nie.... hhehehehe....

Ok berbalik pada cita...... ummmmmm..... ha mama kuar ngan babah bawak si adik kot... (kakak tinggai sbb tido) p jenjalan perabiskan masa pusing2 Penang... mula2 p Bukit Jambul carik kasut sbb kasut aku dah rosak mkn diri.... tuh babah blanja...then lapo mama blanja plak mkn Mcd.... ngeh3 biasalah dlm umah tangga kena ader belanja membelanja.... xadillah sowang jah blanja tulll dak????? Pastuh balik umah sbb dah malem..... tuh maser hari ibulah....

Nie nak cita sal hari bapaklak...... hahahah besalah aku kaki nyakatkan.. so aku deralah en.somi..... sebelum tibanya hari bapa tuh aku dah basuk baju kerja berhelai2 banyaknya(baju aku + en.somi) saja biarkan xseterika g...... buat2 sebok xdan seterika katakan...ngeh2... padahal sesajer jah....

Tiba hari dinantie kan aku hanya mampu tersenyum..... maner xnya en.somi lah kena seterika semua baju kerja yg aku dah basuh tuh... awai2 g dah kena ngeh3...... jaatkan aku nie... tp apa salahnya sekali sekala en.somi tolun bini...... Tuhhh pun xsemua dia seterika setakat 5 helai jah baju dia strika.... baju aku habis semua...ngeh3... jadiklah dah kureng skit timbunan baju dlm bilik ha..... petang tuh g lagik jenjalan......oklah tuh...


Tanduk kambing: Sambut ala kadar lagik best.... yg penting kita faham tugas masing2 sebagai ibu & bapa.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan