19 Julai, 2011

Tergangu tido versi 1

Cita nie dah lamer ...aku pon dah xhinggat bila tp xlah lamer sgt...ehhh apa tulis nie ok cita maser tido aku terganggu dek sebab si adik nie ha.... geram kat dia....kiter tgh syok2 duk mimpi (mimpi aper pon xhinggat dah) tetiba jah kan..... aku terdengar bunyik " hai,hai,hai,hai(versi baby)"........
Ehhhhhhhhh............ pelik jah bunyik malasnya nak celik mater yelahkan dah brapa kali celik mata p buat susu deorg .....tp bukak jah la ...tgk si kakak ok jew tido nya....pastuh tenung lak si adik dlm samar2 lampu tido warna biru.....lohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Dah terbeliak bijik mater dia haaa...... adussssssss..... dia yg duk hai2 dr tadik nie......
takpalah tgk jam jap....peearrrgggggg...kul 5 pg....hr sabtu lak tuh.....(kan hr sabtu cuti)...adesssss
ingatkan dapatlah tido lamer skit nak cover ngan harik2 len yg bangun awai ha......
ahhhhhhhhhhh tgk dia xnangis bior kan lah......sambung balik tido...tp bukan leh nak mimpi dah ha......org kater ala tido2 ayam jew..... takperlah bior aja.....pastuh kul 7 babah deorg bangun nak p kerja.... pastuh dengarlah dia kater "bawak adik kuar nah"..... aku yg mater xleh nak bukak just buat isyarat kepaler jah.....hangguk,hangguk.....heheehe...lepasssssssss leh tido....tp xlamer si kaka lak bangun terus aku pon bangun.....tido lagikkkkkkkkkkk......:)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan