11 Julai, 2011

:: Panggung Wayang ::

Yezza ........ apa lagik...... "Transformers: Dark of the Moon"





Wahhhhhh..... versi 3D ok..... so harga dia mahailah skit.....Tapi takper....g tgk hari cuti umum Penang(Hari warisan UNESCO)..Penang ngan Melaka jah cuti wokey.....
Berbalik kepada cerita nie..... aku pergi beli tiket pada hari rabu sb takut ramai org beratur pada hari khamis( hr yg nak tgk) dan takut tiket habis samer...so belilah...tuh pon dah hampir penuh panggung dah..ader seat G jah masih banyak kosong...kiranya depan gaklah duduk nyer...tp oklah xdepan sgt... ok habis...

Hari khamis tuh wayang kami start kul 6 ptg.... so dalam 5 ptg tuh mulalah gerak..anak2 tinggai ngan tok deorg..... bb xleh tgk movee k....
then masuklah kami poun dlm panggung heheh b4 tuh kena ambik spek 3D tuh dulu....
ok maser iklan 3D tuh aku pon try rr pakai...sambil tuh en.somi pon pakai...time tuh dah gelap dah...agak lamer gaklah iklan dia... 10 minit cam tuh en.somi kater peninglah pakai spek nie....??? tuh aku cakaplah"tak pening pon, cuber jgn banyak gerak sgt" ( nie first time dia dan aku pakai spek nie) pastuh dia bukak kesat mater then kater g "peninglah"......
Aku yg dengaq nie xpuas hati aku bukak spek aku aku cuber tenungkan ke arah en.somi nie...dlm gelapkan samar2 cahaya jew.... tenung punya tenung.....aku perasan dah....paastuh..........

Apa ggggggggggg aku mulalah gelak.................... dah tuh en.somi tanya sal duk gelak nie..??? aku pa g bgtahu lah..... "Aperlah pakai terbalik patutlah pening" 
En.somi pon bukak tgk "ha laaaa" hahahahahahahhaah terus samer2 tergelak.....hahahaha aduiiiiiilawak tulllah......sib baik cita xmula g........bila cita dah mula sesajer jah tanya dia "camna ok dak tgk, masih pening g kah..???" dia jawab "ok dah xpening dah".....hahahahahah......aku masih duk gelak dok pikir sib baiklah maser tuh dah gelap... kalu cerah xtahulah camna...hikhihkhik.... maser gambar dah mula main aku serius balik....

Bila jah habis gambaq tuh aku mulalah gelak balik...sampai kesudah.....hahahahha...tp lawaklah.... tp syokkkk jah tgk cita nie sbb Bumble Bee deorg samer colour ngan keta aku..heheheehhe... balik tuh aku duk suh keta aku bertukar tp dia xnak tukarlah...ngeh3... Takper nantie aku Transformkan dia......

ok habis dah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan