19 Julai, 2011

Terganggu tido versi 2

Cuber teka saper...?????????
adikkkkkkkkkk lagikkkkkkkkkkkkkkkkkkk.........sememangnyer dia suker buat mama dia xcukup tido kan...kan......

camnie citer nya..... pagik nie tgh syok2 tido.... seperti biasalah kan terdengar g suaraduk panggil "hai,hai,hai,hai,hai sib baik bukan bye,bye" aku bukak2 jah mater si adik lah yg menyebutnya...mater duk terbeliak....bila aku bangun tgk dia dekat2 terus dia duk senyum lebaq2 kat aku....heheheheh adusssss dan jugak nooo dia sengeh...... ok kalu bangunkan mesti kena tgk jam.... masyaalllah baru kul 3 pg........adusss dah la hr nie mama nak kena p kerja tahu.....adesss.....
Angkat dia letak dekat2 ngan aku pastuh try gak bg dia tido ....duk tepuk2 manja gituh.....dia pejam dah mater tp duk memusing merata2......aduhhhh....agak lamer gak duk tepuk masih xberjaya tidokan dia...last2 masukkan jew dlm buaian.... ok dia lali dah tp duk merengek gak...arrrgggggg

takleh jadik nie....... aku bangun p buatkan susu kat dia....habis susu sebotol barulah adik tido lena...fuh lega..tp eloklah dah nak dekat subuh dah ha.....huhuuuh..habis mama xcukup tido......
adik nie kan kalu lapor memang xleh nak sabar dah......selagik xlapar jgn haraplah dia nak tido....dah tuh plak kan..adik lepas senja jah dah tidu tuh yg duk bangun awai2 pagik nie.....ish...ish...ish...ish.... hari nie jgn tido lepas senja k.... kita dera skit......jgnlah dera anak...dera jgn bg tido dah la.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan