12 Ogos, 2014

Raya Tahun ke-4 bersama Twin (2014)


#Flashback 

RAYA 1ST
Tahun pertama raya ngan twin nie masa depa umur 6 bulan...
Masa nie heaven gila shopping baju depa.... Syiokkk sgt...
Dah la pompuan kan baju masyaallah comei2 ....

Dan depa pon time nie blum pandai2 nak memilih... hehehe
Agak kelam kabut jugak time nak bawak balik kampung (masa nie tok masih ada)
Barang depa saja penuh bonet hehehe...
Cuma masa nie cek jah sememeh skit xdan nak vouge2 bagai

baju raya pon xdak ha pakai jah maner yg ader... cian mamanya...
Yang penting anak dulu ha.... 
Dah la sekali dua nak siap sedia... tapi boleh jugaklah...
Masa nie depa boleh meniarap dah...







RAYA 2ND
Tahun nie raya twin dah umur 1 tahun 6 bulan
Dah kuat dah berjalan ha... so mamanya penat nak ngejar...
Tangkap gambaq glah xsenang...
time nie bila kita paksa depa duduk terus meraung2 nangis dia... haih...

so nak senang tangkap jah masa deorng ralit buat hal...
masa nie asyik la meraung jah kalau org tegur @ usik deorng...
Memang xboleh langsung lah nak pegang2 ha...
Mengepit jah ngan cek .... xleh nak buat apa ha...
Deorang penat ngan nangis jah.... sampai semua adik beradik buat dono jah
Hahahaha sampai macam tuh ....

Shopping raya masih g syiok hehehe...
Masa nie cek dah dan carik baju cumanya cek agak gemuk hehehehe






RAYA 3RD
Waktu nie plak twin saya dah masuk umur 2 tahun 6 bulan
Dah bijakkkkkk sesangat.... cakap pon dah lancar saaannnngggaaat.. heheh
Peel xyah critalah... sememangnyaa banyaakkkkk sanggaaattt

Apapon masih seronok shopping baru deorang hahaha...
bertimbun gaklah baju lama atas almari ha... dah semua double2...
Masa nie dah boleh nak layangkan tangkap gambaq...
dah boleh mengikut arahan suh senyum bagai...

Dah tahu apa tuh raya = pakai baju baru... hahaha
Duit raya org bagi seronok sanggat kumpul...
bukan duit tp sampul... hahaha berebut2 ha...
dan juga bersepah2.... mamanya jugaklah duk ngutip...

Kalau balik kampung pon dah boleh main ngan mak menakan ha..
Org ngusik pon dah pandai lawan balik kahkahkah...
Nak raya dengan kasut tinggi... hahaha

 







RAYA 4TH
Tahun nie plak umur dah 3 tahun 6 bulan .. hurmmm jap jah
Mamanya dah susah nak shopping baju comei2...
Sbbnya anak cek nie tinggi & kurus so payah nak carik baju yg sedang...

Baju baby banyakkk comei2... baju tuk umur deorng payah skit nak carik..
So tahun nie cek oder seluar kot online jah.. baju jah carik shopping complex..
Yang lain2 rituh ader gaklah g padang besaq beli ha...
Kegilaan tahun nie aderlah baju pengantin = baju jubah... hahahahaha

Still nak pakai kasut tinggi tp cek xbelikan cam bahaya jah tuk kaki
Kecik depa tuh... kang terpeley-ot kan susah...
cam budak besaq jah depa nie....

tahun memilih baju.. tp tuk baju baru cek yang akan pilih..
Nak pakai @ tak kena jugak pakai...hahahha
sbb mama yag belikan hahahhaa....
Tahun nie beraya penang jah banyak... 
dan xp mana2 sangat pon sbb masih rindukan arwah tok... :(
So sambutan tahun nie agak serdahana jew...

Twin siang malam asyiklahhhhh kira duit... dari 20 keping yg dapat
Last2 tinggai 10 keping jah yg lain terabur mana pon ntah la..
bayangkan sampai tido pon tangan tuh still kira duit... 
hahahahaha haihla anakkkkkkkkk

jom layan













Skung pon raya xhabis g so tunggulah next2 gamba.. heheh

#miss u tok... 



Tiada ulasan:

Catat Komen