14 Jun, 2012

Holiday TENGAH tahun.....





Day 3


Cam biasa kanzzz makn pagik Cofee House kat sebelah Hotel De art nie.....
so dok bincang2 arah ke Klang iaitu GM Klang...... suami si Ina firlina xsure...
aku & somi lagik xsure.. aderlah print map tuh tp xpaham sgt arah nak ke lebuhraya sana....
Twin....... tido g...... agaknya semlm nya xhabis g kot letihnya......




Mulanya ingatkan jauh la sbb nmpak cam jauh... tp dalam 30 minit tuh jah dah sampai.... 
tuh pon somi si Ina firlina duk tanya member dia yg duk KL...hehehehe









gambar nie jah dan cek tangakap....yg len cambiasaaaaaaaaa xdan nak snap.....hehehehehhee




Deorg baru jah nak mimpi dah sampai..... so maser angkat nie pon xjagalah sbb asyik lena g tuh pon xlamalah jap jah....dah bangun balik ha......




Sian nya nak MAMA nie....muka bangun tido...lapolah tuh....sib maser sampai tuh duk nmpak makcik2 ader
menjual makanan kat luar tadik... so aku suh en.somi p sana beli mkn kat depa...bg deorg kenyang baru xmeragam..... g pon semlm tuh cam kurang skit mkn nyer.....
Yelah tera MAMAnya nak habis shopping...hehehehehehe


Habis dalam tghari pastuh terus plak menuju ke MELAKA..........................
sampai melaka pon dah lewat petang...... cer tgk....




Pastuh mandi manda semua ok dah ready nak g berjalan lagikkkk................ turun mkn kat kedai depan hotel tuh....nak mknlah asam pedas...tp memang kawwww nya pedas + mahal giler kot...
bayangkanlah ambik nasik sejemput tuk twin mkn pastu ayam percik skit ngan kuah skit jah +air milo +fresh oren = RM 28............wahhhh gilerrrrr kotsss... penang pon leh mkn ikan bakaq kot..... serius mahai dah la tokey pakai kopiah... ishh ishh ishh.....aku cam %$#@@$$&^ gakssss lah......... oklah takpa2 bior jah...


Duk lama skit dah twin buat perangai dh nak buas nak jalan2... sbbnya masa mkn tuh xikat dia ngan stoller...
aku dukung dua2 p duk kat luaq kedai... sat kacau org len nak mkn lak...dah tuh tenggeklah kat kerusi betoi2 depan restoran tuh.... si kakak duk ngamuk dah suh lepaskan 
tangan dia... si adik aku riba tp kaki dia sangkut
kat dalam bag silang aku... so apa g teriaklah depan tuh...


ada makcik nie duk panggang ayam kat belakanga aku duk perati jah....
aku terpaksalah buat muka 10 sen + xmalu...
tempat org lak tuh... budak2 nie memalukan MAMAnya.....hisshhhhhh saba jah la
cam nak cubit pon ada tp sat lagik kuat nanges dia
aku biorrrrrrrrr jah meraung2 depan restoran tepi jalan....huhuhuhuhuhuhuhuh


En.somiku habis mkn bawak larik kakak p mana ntah g aku bengang...aku call balik
mai kat keta mabik stroller...haissss masa tuh dah tahap nak tukau ijau dah aku ha....
dia pon mailah....beg susu tinggai sib si Ina firlina bawak balik mai bg kat aku huhuhuhu...
sian dia pon xdan nak p ronda mana sbbnya aku +family aku...huru hara japs....


Dia paham kot no ader anak cam tuh la + lak 2...huhuuuhu
So sambung balik........


Ha kena tambat baru jadik baik.... kalu dak MAMAnya dah tokak ha


Nielah org yg kena buli oleh Twin...huhuhu


Nak p tang nie..dah dekat dah sgt..

Disebabkan takutnya budak2 dua nie lapo... so p MCD again belikan bubur nasik tuh.... 
beli yg besrnya suapkan deorg.....dan nak tau apa.... si kakak punyalah pulun mkn...
smpai adik dapat sikit jew... memang lapor tulll nie... kaww kawww nya lapaq 
org penang kata.....hehehehehe
Sedih ada,kesian ada bila p berjalan2 nie kan anak2lah yg lapo sgt.... hhuhuhuhuhu
yelah deorg tecik g kan xdaya nak nahan lapo...
Lainlah kita org dewasa...... huhuhu cian anak-anak MAMA....... :(


Lepas isi perut mulalah membuang isi dalam perut......
Xdan nak p menara Tamin sari si Kakak membuang sudah...cirit...habis kena baju...
sbb kena baju nie sbbnya pakai pampers pants...huhuhu
So nak xnak kena balik semula hotel pastu tukar apa yg patut dulu...


Errrmmmm sib baik hotel dekat2 tuh jah.....
Balik salin sekali nagn adik salin baju....siap2 balik
turun balik..... si Ina firlina & family tunggu sana dan jugaklah deorg p
Mahkota Prade... shopping..... kitaorg xdan punyerrrr...........


Sooooooo yang dan adalah nek beca..........................layanzzzzzzzzzzz






dan jugak naik RIVER CRUISE..................... tp gambo xdak.... almaklum winwin xnaik stroller berdukungan...berpegangan... so xleh nak bertangkapan gambo...huhuuhuhuh.....haaaaaaaa
Jap aku curik g gambo dr si Ina firlina heheheheh.....











Cantik kan pemandangan waktu malm......yg tuh jah deorg pon dan snap.....anak kecik deorg memang good gurllah....asyik lena jew.. xragam banyak sgt......






Dah balik biasalah.......zzzzzzzZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz bukan takat winwi  jah.... semua sekali ba.......................zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZ letih sgt.....


*Baru 1st time bawak twin jalan jauh.... baru ku tahu penattt nyer camna......sib aku banyak sabar....
  heheheheheh......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan