05 Mac, 2012

Berdarah sudah...

Meleleh bawah dagu ha.................. buat MAMAnya isau jah..... huhuhuh cian pon ader.....
Oppssss..... mesti korang duk pikir apalah aku duk mepeks nie kan....
MEhhhhhhhhhhhh nak crita bg.......




Kisah nya camnieee.... hari ahad baru kami anak beranak baru jah bangun dr tido.... so
Twin nie kalu bangun tido memang menuju pintu nak kuar...
So MAMAnya nie pon bukak lah pintu..so berebut2 deorg nak kuar....
nak kuar tuh sambil isap nyonyot nyer(puting) & bantai busuknyer lagik....
Dah lerrrr jalan tuh terhoyang-hayang.....cam org pening ha....

kakak dah terlepas dah..adik terjatuh depan pintu...
takpalah aku tgk jah sbb nya aku nak tukar pakai seluar jap (tgh pakai kain batek)
pastuh adik dah bangun tp tersangkut kat bantai dia tuh jatuh g sekali.....tempat yg samer gaks...
TPPPPPPPPPPPPPPPPP kali nie jatuh tersembam.....huhu

Maka nangeslah.... MAMAnya pon xjadik tukar seluar terus dukung nak pujuk...
Mase duk dukung duk belek2 lah mulut dia kot tergigit gg ka ,bibir kah...
xdak pon yg darah ok jah..... pastu pas adik kat tokwan dia...
Bapak aku duk jeling2 dah....sbb bg cucu dia jatuh.... hehehe
Bukan salah i k..dia jatuh sendili.......

Takpalah aku pon plah basuh muka semua pastuh nak ambik balik adik dr bapak aku..
Sbb nya bapak cek nak p kerja dah ha... maser nak hambik tuh
terpandang kollar baju dia...dah la pakai baju warna putih kanzzzzz...
ehhhh!!!!!! cam darah jah..pastuh donggakkan dagu dia....
TUDIAAAAAAAAAAAAAAAAAAA darah banyak.....

 Adessss...lagik bapak aku duk ushar aku...hahahahaha sorry yer....
adik dh stop skit nanges...aku nak lap ngan baju dia...tp mak aku xkasi...suh bg mandi buh
"minyak gamat" ...agar xgamat pagi tuh...hahahahhaa
suker jah aku gelak..... bukan xsedeh tgk anak aku jadik cam tuh... cumanya...
BUDAK BAIK KAN MEMANG SELALU JATUH.....

So memanglah aku nie hati ader keras skit.... kalu anak jatuh skit2 tuh xlah p usap2 depa....
duk dr jauh kata "bangun2...."... bukan apa ajar anak supaya xlah manjerrr sangat..
sampai jatuh skit pon nangeh nya tak brenti2...... anak aku x k..... jatuh skit ,bangun,nanges skit,aku pujuk2,p main balik.... deorg baru 1 tahun k....

Berbalik cita atas nie...... so lepas mandi tuu nmpaklah  luka dia panjang gaklah seinci dua kot...terbelah..
buh lagik minyak gamat pastu tempek ngan plaster kecik....dah senyum balik dah adik ha
Adik nie memang kasaq skit like MAMAnya...
Dah tghari tgk plaster tuh ader darah duk kuar g..tp skit2 jah la....
so tukar jah yg baru.......dia pon dah ok... boleh panjat kabinet TV lagik...oklah tuh..wahahahaha


Mandi petang aku cek luka dia dah ok dah kering dah skit...so xyah tempek plaster.....
Dan mulalah adegan dia membuli kakaknya....
Ketuk ngan keta mainan atas kepala kakak...
si kakak nie betul manjer... dia buat org takpa..org buat dia kalau dia nantie nangeh..hahahahaha
dan semuanya kembali ke pada asal.....

Setakat nie adik sekali kot dah berdarah & kakak pon sekali dah berdarah mulut....
dah samer dah...hahaha MAMAnya harap jgn duk berdarah dah la...... luka2 cukuplah na....
klah adiossssssssssssssssssss..............................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan