01 Ogos, 2011

Salam Ramadhan 2011



Tahun 2011 adalah tahun yang paling mengembirakan aku,suami,mak &abah & juga mak & pak mentua.... sbbnya
Family kami dapat cucu kembar..... Dalam sejarah keluargaku memang xdak kembar  & pulak mak & abah buat pertama kalinya dapat cucu pertama yang kembar..... wahhhhhh... berbunga2 hati deorg dapat ku tgk... hari2 sembang ngan cucu jah..... memang x dinafikan kehadiran NUR DHIA ARISSA & NUR DHIA MALISYA merubah segala-galanya.... kehadiran mereka berdua membawa kebahagiaan dalam keluarga ku... Aku juga telah menjadi ibu kepada mereka.... akan ku jadik yang terbaik dari terbaik..... wahhhh syahdduuuu nyerrrr raser....hehehehehhe

Apa pon tahun nie mak aku xbuat kuih sepit..... so xdak income masuk tuk raya tahun nie....mak aku terpaksalah jaga twin nie ajer...habis kuih muih rayer xleh buat...kuih moden insyaallah kut leh buat tuh pon time aku cuti jewlah...hihkhikhik

Apa pon xbleh.....apa pon xbleh.... heheheheh Salam Ramadhan dr sayer untuk semua yang membaca... terima kasih kerna setia membaca sayer nya blog nie.....kehadiran anda menambahkan lagi kebahgiaan sayer sekeluarga....... semoga kita semua dimurahkan rezeki,dipermudahkan segala urusan & posa jangan xposa.......




Tiada ulasan:

Catat Ulasan