04 Januari, 2010

SAMBUTAN TAHUN BARU.... 2010

Sekejap jah rasanya tahun 2009 bermula dan kini dah muncul tahun 2010 ........Corat -coret tahun 2009 banyak kenagan & banyak juga suka ,duka,pahit,masin,manis,jernih,keruhnya.................. hahahahahahaha..... melampau lah tuh...bg kiter sebagai seorng insan biasa, semua itu adalah perkara biasa....apa yang penting.... "kerjasama" dalam menyelesaikan permasaalahan sesama kiter........
fuh ! ayat...heheheheheheheh................
              Cam biasa sambutan kiter kali nie di  "PADANG KOTA LAMA"  dalam kul 10 mlm baru kuar umah ngan ehemm....... dalam perjalanan ke sana lalulah kat PESTA PULAU PINANG.... org punyalah ramai berduyun2...... dan yang nak tergelak tuh kebanyakannya semua heret tikar...... memang tikar kat pesta jual secara lelong pada malam akhir tahun baru....  mak kiter sendiri pun p angkut brapa kali tikar ha..... Jalan malam tuh memang sesak ngan keta ngan moto
sib baik kiter p naik moto so xlah sangkut teruk sangat lagi pon senang gerak skit....
so samapi sana dalam kul 11.15 mlm cam tuh tgk konsert jap....


port paling dekats..


Nie di ambang sambutan tahun baru.....orang yang p kat sini memang ramai rrr semua kaum ader semua generasi ader........ sesak beb............





nie tengah dok menantie....

selamat tahun baru...........2010

semua org dok dongak ke langit......

Bunga api memang cun & besau kau...hehehehhehee tapi xlah lamer sangat ader lah dalam 15 minit jah......tp memang puas hatilah...........dah masuk tahun baru kenalah ader azam baruuuu....aper azam anda..???
Azam kiter tut...tut...tut...hehehe rahsia kalu x..??? nantie xjadik.......



Tanduk lembu : Muda-mudahan semua yang dihajati termakbul....................amin...........

PERTANDINGAN PAINTBALL...

HAHAHAHA....tetiba jah gelak......lamer gak kiter xmenjenguk ke dalam blog nie...
nie corat coret cerita penutupan sukan kat tempat kerja ha....
Yang maner yang menang dalam pertandingan terdahulu boleh join main "PAINTBALL"  hehehhe
sudah semestinya kiter lah TEAM FUTSAL(W) kiter juara dalam kejohanan terdahulu...
hahahaha nak kater pernah main xpernah g main so memang excited gilers rr nak main nie....




                   nie maser dok tunggu time nak main....


                            nie kak itas yang dok buat cun...hehehe


nie padangnya

maser deorg start tembak jah kiter raser gementar gilers....tp bunyik dia best ....hehehe xsabar nak try ....


                    kena pakai jaket keselamatan ngan helmet full face dulu..


hahaha kut suker kiter jah panggil helmet....... sebenarnya namer aper ntah dah lupers.... hehehe xsabar rupamnya MAKKER dia berat gak lah nak angkat.


                                      hahaha cam star wars dak.....




Korang tau dak pakai helmet nie berpeluh2 org lain nya leh lekat kat muker kiter...tambahhan lah kan peluh dak laki eiiii.... So kena sure cuci habis .........
Sowwy time p berperang tuh xdan nak ambik gambar sebab bzz dok nembak org hehehheheh...boleh la...
Geng kiter terdiri dari 3 pompuan dan 2 laki....kiranya team campuran....heehe...pada awainya memang cam xreti tp dah nembak2 ha syok gilers dah sampai xleh nak henti main......
               Memang best rrr team kita org sampai final ha tp kalah kerna kiter ditembak duluh hahahaahhaa....so tuh sbb nya kalah...... takpa xkisah sbb xdapat hadiah pon kalu menang....hehehe jaatnya aku.... dalam banyak game main 2 kali jah musuh tembak kena kat peha...so terjadiklah 2 lebam besau kat peha kiri & kanan...... sakit gak ooowhh... walaupun sakit kena tembak tp penangannya memang best main paintball nie... hahahahhaa
dr pagi sampai ke petang ha punya main..... kalu ader lagik lepas nie nak main jugak walaupun sakit.....




Gading Gajah : Lain kali kalu nak main PAINTBALL pakailah jeans tebal ngan baju tebal ekk...untuk elakkan lebamssssss........ besau kau kalu kena...





17 November, 2009

Hehehehhe....lamer tak jengah masuk blog....... agak bzz skit...bukan aper....
so kali nie kiter nak cita g hotel yang baru jah bukak kat QUENSBAY MALL iaitu
EASTIN HOTEL yang rata-rata berkonsepkan modern.... dalam dia view oklah cantik dipandang....
tak banyak sangat gambor yang cek tangkap .....
Kiter diberi tugas sebagai urusetia kepada di bawah.......


So bertapaklah kiter di Eastin hotel nie selama 2 hari setengah jah.....masih xbanyak lagik kemudahan yang belum siap so xleh nak melilau tgk hotel.......

        ceeeewaaaah reeen buat2 kusyuk lak....hehehe

Bilik dia ok lah barangan modern tapi agak kecik skit payah skit kalu nak sembahyang sbb ruang tuh terhad.....

            nie tempat deorg buat perbincangan..

Dia punya ballroom besau gak;ah penuh ngan cermin2 yang cecantik2 hahhahahahaaaa.....

                          nie dia nya cafe

Makanan di hotel nie sedap jugak dan dia punya persembahan dalam makanan agak unik dan juga menarik...... cayok- cayok................

So sesiapa nak datang nginap sinih dedatanglah lepas setahun ke 2 tahun yer...sbb baru semua kemudahan dia leh guna so xraser rugik sesangat nginap sinih......

Tanduk Rusa : Ceh siap soh datang setahun dua lagik tuh...hehehhehee.. kiter cakap yg benar...sebenarnya...hahahahaaa

03 November, 2009

BENGKEL + DINNER HOTEL ROYAL



HEHEHEHE oraittt kiter start dengan bengkel first.....kali nie HR buat kat HOTEL ROYAL....
so lapor diri.... disana pada jumaat malam dalam pukul 8.00 malam. Tp memandangkan kiter ditugaskan jadik urusetia, jadik kiter dibernarkan pergi awal..... ala awal pon dalam kul 3.00 petang jah ha baru g dari USM......

nie ha gambornya....

                                                               
nie tempat yang nak langsung bengkel

                               swimming pool deorg ...hehhe

                                     
nie gambor sekitar bengkel berlangsung selama 2 hari....

nie dok testing suara ( en.faizal & shahir)
nie lak gambor sekitar dinner kita org....

shahir menyanyi...pembukaan





reen...

                   inilah penyanyi & pelakon glamorous...heheh


                          duet bersama pn.jb

cayalah kat en.sulaiman yang beradu suara dalam dinner kali ini.... ucapan tahniah juga diucapkan kepada beliau kerana berani berduet bersama kiter punya bosssss....heheheheheheh cayuk cayuk...

      inilah queen & king pada malam itus...... sarah & zul mat...


hahahhaa nielah gambor haku....heheheh



           hehehheee..nie jah la yang ader......

emmm inilah bengkel + dinner kiter ....sekian THE END................


TAnduk RUSA : haku jadik urusetia letih bangat sih.....dalam banyak2 hadiah aku dapat hadiah voucher jah.kuang kuang kuang..........